نارنجک8

شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۰۱ ق.ظ

وقتی دختردار شدم

بنام خدا

💮♦️💮♦️💮 💮♦️💮♦️ 💮♦️💮 💮♦️ 💮 ❤

اگه یه روز خدا بهم یه "دخـتـــــــــر "داد....

♦️عمرم و صرفش میکنم تا یادش بدم که ↯اوج زنونگی کنیز حضرت زهرا بودنه ❌نه لباسای خوشگل پوشیدن برا نامحرم ❌نه نگاه کردن به نامحرم ❌نه وقت گذاشتن برا ارایشگاه و کلاس رقص

♦️بهش یادمیدم  عاشق باشه عاشق امام علی... عاشق صفاتشون تا بگرده و بگرده و عشقش رو از نوکرای امام حسین پیدا کنه از اونا که واقعا مردن از اونا که سعی میکنن یکم شبیه مولاشون باشن

♦️بهش یاد میدم از همون روز اول چادر سرش کنه و زیباییش رو به همه نشون نده ولی تو خونه موهاشو خوشگل میبندم و لباش خوشگل تنش میکنم تا بدونه جلو محارمش باید خوشگل بگردهツ ♦️بهش یاد میدم که خودشو پاک نگه داره ❌بهش یاد میدم هیچوقت با نامحرم شوخی نکنه

♦️بهش میگم تا بدونه  تموم درد و غم های دنیا رو میشه پای روضه ی بی بی سه ساله فراموش کنه ♦️اگه یه روز دختر دار شدم یه جوری تربیتش میکنم که لایق کنیزی امام زمانش باشه ☆

♦️بهش یاد میدم که مثل حضرت رقیه عاشق باباش باشه عاشق بهترین مرد زندگی ★

♦️بهش میگم که خیلی دوستش دارم تا محبت رو از نامحرم ها گدایی نکنه ☆

♦️بهش میگم تا بدونه همیشه خدا کنارشه  براش به جا اهنگ و موزیک ،قرآن میزارم تا عاشق خدا بشه عاشق صدای قرآن بشه تا همیشه پــــــــــاڪ بمونه.... ❤❤❤

در آینده ان شاءالله...

ألـلَّـھُــــــمَــ ؏َـجــــــــــِّـلْ لِوَلــــــیِـڪْ ألــــــــــْـفـــــَـرَج

💮 💮♦️ 💮♦️💮 💮♦️💮♦️ 💮♦️💮♦️💮



نوشته شده توسط HA66 kazemi
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وقتی دختردار شدم

شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۰۱ ق.ظ

بنام خدا

💮♦️💮♦️💮 💮♦️💮♦️ 💮♦️💮 💮♦️ 💮 ❤

اگه یه روز خدا بهم یه "دخـتـــــــــر "داد....

♦️عمرم و صرفش میکنم تا یادش بدم که ↯اوج زنونگی کنیز حضرت زهرا بودنه ❌نه لباسای خوشگل پوشیدن برا نامحرم ❌نه نگاه کردن به نامحرم ❌نه وقت گذاشتن برا ارایشگاه و کلاس رقص

♦️بهش یادمیدم  عاشق باشه عاشق امام علی... عاشق صفاتشون تا بگرده و بگرده و عشقش رو از نوکرای امام حسین پیدا کنه از اونا که واقعا مردن از اونا که سعی میکنن یکم شبیه مولاشون باشن

♦️بهش یاد میدم از همون روز اول چادر سرش کنه و زیباییش رو به همه نشون نده ولی تو خونه موهاشو خوشگل میبندم و لباش خوشگل تنش میکنم تا بدونه جلو محارمش باید خوشگل بگردهツ ♦️بهش یاد میدم که خودشو پاک نگه داره ❌بهش یاد میدم هیچوقت با نامحرم شوخی نکنه

♦️بهش میگم تا بدونه  تموم درد و غم های دنیا رو میشه پای روضه ی بی بی سه ساله فراموش کنه ♦️اگه یه روز دختر دار شدم یه جوری تربیتش میکنم که لایق کنیزی امام زمانش باشه ☆

♦️بهش یاد میدم که مثل حضرت رقیه عاشق باباش باشه عاشق بهترین مرد زندگی ★

♦️بهش میگم که خیلی دوستش دارم تا محبت رو از نامحرم ها گدایی نکنه ☆

♦️بهش میگم تا بدونه همیشه خدا کنارشه  براش به جا اهنگ و موزیک ،قرآن میزارم تا عاشق خدا بشه عاشق صدای قرآن بشه تا همیشه پــــــــــاڪ بمونه.... ❤❤❤

در آینده ان شاءالله...

ألـلَّـھُــــــمَــ ؏َـجــــــــــِّـلْ لِوَلــــــیِـڪْ ألــــــــــْـفـــــَـرَج

💮 💮♦️ 💮♦️💮 💮♦️💮♦️ 💮♦️💮♦️💮

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۲
HA66 kazemi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی