نارنجک8

چهارشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۴۶ ب.ظ

من دخترم یک گل





من دخترم!آنقدر زیبا که از دیدنم خسته نمی شوی

من دخترم!آنقــدر مهربان که ندیده ای

من دخترم!با چشمانـی درخشان

من دخترم!مادری فداکار بر بالین کودک

من دخترم!برای آرامش آفریده شده ام

من دخترم!اشک هایی دارم به اندازه ی دریا و حرف هایی دارم گاهی بزرگتر از آسمان

من دخترم!به شکل ماه و گاهی نورانی تر

من دخترم!مخلوقی عزیز در نگاه پیامبر (ص)

من دخترم!همانی که بهـش میگی ضعیفه

من دخترم!فقط به جُرم دخــتر بودن!

بدان زَن ظریفهـ نه ضَعیف...
ضَعیف مَردیه که نمی تونه یک سآعت،چِشم و دِلِشو نگه دآره!




نوشته شده توسط HA66 kazemi
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

من دخترم یک گل

چهارشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۴۶ ب.ظ





من دخترم!آنقدر زیبا که از دیدنم خسته نمی شوی

من دخترم!آنقــدر مهربان که ندیده ای

من دخترم!با چشمانـی درخشان

من دخترم!مادری فداکار بر بالین کودک

من دخترم!برای آرامش آفریده شده ام

من دخترم!اشک هایی دارم به اندازه ی دریا و حرف هایی دارم گاهی بزرگتر از آسمان

من دخترم!به شکل ماه و گاهی نورانی تر

من دخترم!مخلوقی عزیز در نگاه پیامبر (ص)

من دخترم!همانی که بهـش میگی ضعیفه

من دخترم!فقط به جُرم دخــتر بودن!

بدان زَن ظریفهـ نه ضَعیف...
ضَعیف مَردیه که نمی تونه یک سآعت،چِشم و دِلِشو نگه دآره!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۲
HA66 kazemi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی