نارنجک8

پنجشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۰ ق.ظ

من دخترم

مــــرا دخـتـــر خانـوم می نامند...

غروری دارم که برای تنها نبودن له نمی شود...

احساسی دارم که با منطق گــــدایان نمی سازد...

قلبی دارم که هنوز تیزی خنجر نامردی را نخورده است...

 

و زیبایی هایی دارم که حراج چشم های بیگانه نخواهد شد....



نوشته شده توسط HA66 kazemi
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

من دخترم

پنجشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۰ ق.ظ

مــــرا دخـتـــر خانـوم می نامند...

غروری دارم که برای تنها نبودن له نمی شود...

احساسی دارم که با منطق گــــدایان نمی سازد...

قلبی دارم که هنوز تیزی خنجر نامردی را نخورده است...

 

و زیبایی هایی دارم که حراج چشم های بیگانه نخواهد شد....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۳
HA66 kazemi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی